ha csak zenélni szeretnél...

Forgács Promotion

Forgács Promotion

10 nap - 10 meghatározó album

9. nap

2020. május 03. - ForgácsPR
Egyre nehezebb feladat kiválasztani, mi is legyen a következő lemez. Már látszik, hogy rengeteg album ki fog maradni, aminek itt lenne a helye.
   
Még főiskolára jártam, a '90-es évek közepe táján és egyre többet olvastam, hallottam a Black Sabbath-ról.
Tudtam, meg kell ismernem a zenekart. Nos, én az ismerkedést egy feldolgozásalbummal kezdtem. Ez volt a Nativity In Black album, ami számomra azóta is A TRIBUTE lemez.
Megadeth, Faith No More, Bruce Dickinson, White Zombie, Biohazard, Type O Negative..., megannyi kedvenc banda...
Persze azóta a Sabbath-ot is láttam, meg Ozzy-t is külön, meg még néhányat a szereplők közül. :-)
 

És itt van még két filmzene-album, ami ugyanúgy sokat jelent, a filmmel együtt. Első az Ítélet éjszakája címmel a mozikba került alkotás, illetve a soundtrack-je, amiről a Fémforgácson írtam is (IDE KATTINTVA olvasható).

A másik filmzene a filmmel együtt az a The Crow (Holló).

A bejegyzés trackback címe:

https://forgacspr.blog.hu/api/trackback/id/tr5015657302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása