ha csak zenélni szeretnél...

Forgács Promotion

Forgács Promotion

10 nap - 10 meghatározó album

1. nap

2020. április 27. - ForgácsPR
Gondolkodtam, hogy milyen sorrendben is jöjjenek a lemezek.
Az időrendet lazán fogom kezelni.
1996 nyarán már teljesen elkapott a rock és a metal zene. Akkorra már sokféle irányzatba belekóstoltam, de a grunge - ami abban az időben meghatározó volt - különösen beszippantott. Az akkori lehetőségeink a maiakhoz képest korlátozottak voltak mind az információs csatornákat, mind pedig a beszerzést tekintve.
Akkoriban lett örök kedvencem a Pearl Jam, ám most nem ők vannak soron.
A Soundgarden Superunknown lemeze nagyon tetszett, így a folytatást is vártam.
Emlékszem, a kunhegyesi piacon vettem meg a Down on the Upside-ot kazettán, ami nem volt egy slágergyűjtemény.
Ami miatt viszont érdekes, hogy ez volt az első lemez, amiről lemezismertetőt írtam. Igaz, szigorúan a fióknak.
Aztán eltelt 11 év és a Fémforgács szerkesztője lettem, ahol azóta sok írásom jelent meg. Így kezdődött...

A bejegyzés trackback címe:

https://forgacspr.blog.hu/api/trackback/id/tr8415644770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása