ha csak zenélni szeretnél...

Forgács Promotion

Forgács Promotion

10 nap - 10 meghatározó album

3. nap

2020. április 27. - ForgácsPR

Továbbra is grunge.

A The Bedlam Inside Ash albuma is vitán felül bekerülhetne a tízbe, de azt már Lanyi barátom hozta, így én egy másik hazai csapat lemezét mutatom meg.

A sajószentpéteri Screen-ről a Metal Hammerban (hol máshol?) olvastam és ha jól emlékszem Kardos Gyuritól kaptam kölcsön a Begin The Season! című, szerintem szenzációs albumot.
Az olyan dalok, mint a nyitó Nowhere Else vagy az Endless blue sky, a Gimme good time, a House without windows szerintem világszínvonalúak, egy kontinenssel odébb sokra vihették volna...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://forgacspr.blog.hu/api/trackback/id/tr5415644752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása